ZEK DPBK mora zahtevane informacije posamezniku posredovati brezplačno. Kadar pa so zahteve posameznika očitno neutemeljene ali pretirane zlasti, ker se ponavljajo, lahko ZEK DPBK (1) zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanje zahtevanega ukrepa ali (2) zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Ugovor v primeru nepopolne odločitve upravljavca in pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu
Če posameznik meni, da osebni podatki, ki jih je prejel na podlagi zahteve za uveljavitev svojih pravic iz prejšnje točke teh Splošnih informacij, niso osebni podatki, ki jih je zahteval ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri ZEK DPBK vloži obrazložen ugovor v roku 15 dni. ZEK DPBK je dolžan o ugovoru odločiti v 5 delovnih dneh.
Zoper molk upravljavca (če torej ZEK DPBK posamezniku na njegovo zahtevo za uveljavljanje pravic ne odgovori v roku 1 meseca) lahko posameznik pri nadzornem organu vloži pritožbo zaradi molka.
Zoper zavrnilni odgovor upravljavca je možna pritožba, za reševanje katere je pristojen nadzorni organ. Posameznik lahko pritožbo vloži pri upravljavcu v 15 dneh od prejema odgovora upravljavca.
Uporaba spletne strani
Med uporabo spletne strani veljajo posebni pogoji, piškotki. Najdete jih na /pravno-obvestilo.
Drugo
ZEK DPBK si pridružuje pravico do sprememb ali dopolnitev teh Splošnih informacij za zagotavljanje skladnosti s predpisi s področja varstva osebnih podatkov. Informacije so na voljo na naši spletni strani.
Podrobnejše informacije lahko na zahtevo pridobite tudi pri osebi, odgovorni za varstvo podatkov, na elektronskem naslovu marija.marincek@gmail.com.
Novo mesto, november 2018